пВї ارت سنج دیجیتال سه سیمه MASTECH – مدل MS2302 (با گارانتی) | مجتمع الکترونیک ایران میکرو

آخرین فرصت ثبت و ارسال در سال جاری 24 اسفند ماه می باشد و سفارشات پس از این تاریخ به نوبت از 6 فروردین ارسال خواهند شد . پاسخگویی بین 24 اسفند تا 14 فروردین نیز تنها از طریق واتساپ و ایتا با شماره 09039407345 انجام خواهد شد .


ثبت درخواست واردات قطعات ثبت درخواست تهیه از بازار فرصت شغلی در ایران میکرو مرکز دانلود
  • ارت سنج دیجیتال سه سیمه مستک – مدل MS2302 (با گارانتی)

چاه ارت (EARTH) :
برای حفاظت از برخورد آذرخش و اتصال الکتریسیته به بدنه فلزی هر وسیله موجود در منزل و کارگاه که به برق وصل می شود و در اثر تماس انسان برای وی خطر ایجاد می کند معمولاً بهترین راه احداث چاه ارت (چاه زمین کاری) است. برای این کار چاهی با مشخصات استاندارد ایجاد می شود و تعدادی سیم توسط الکترود از آن خارج می شود و به سیستم حفاظتی ساختمان متصل می شود . همچنین مقاومت این سیم ها می بایست بسیار کم و در حد چند اهم باشد . نتیجه این کار به این صورت است که اگر صاعقه به ساختمان بزند از طریق یک میله به زمین منتقل می شود و یا اگر سیم برق به بدنه فریزر ماشین لباسشویی و غیره وصل شود قبل از اینکه برای انسان خطری ایجاد کند به زمین منتقل می شود و خلاصه با ایجاد سیستم زمین کردن خطر برق گرفتگی از بین می رود ضمناً در دو شاخه های جدید و پریزها جدید بجز سیم نول و فاز یک سیم دیگر وجود دارد و آن هم همین سیم ارت است . در اثر برخورد صاعقه به ساختمانی که سیستم ارتینگ ندارد معمولاً کامپیوتر ، تاسیسات ساختمان و غیره آسیب می بینند .

همچنین برای کار های مخابراتی نیز سیستم چاه ارت به کار می رود که توسط این چاه یکی از سیم های خطوط انتقال حذف و مدار از طریق زمین بسته می شود . یکی دیگر از کاربرد های چاه ارت هم پتانسیل کردن یک نقطه برای تمامی سیستم ها می باشد که با این کار باعث می شود تمامی وسایل الکتریکی دارای نقطه مرجع مشترک و هم پتانسیل باشند . در پست های برق نیز نقطه وسط ترانس 3 فازه به زمین متصل می گردد که این کار موجب افزایش امنیت سیستم ، حفاظت از سیستم برق رسانی و جلوگیری از نا متعادل شدن خطوط برق رسانی می شود .

ارت سنج (EARTH Tester - EARTH Meter) :
طبق استاندارد برای هر کاربرد مشخصی ، میزان مقاومت زمین مشخصی نیز تعریف شده که ارت تستر ابزاری برای اندازه گیری این مقاومت الکتریکی می باشد و در تمامی کاربرد های نام برده از آن استفاده می شود . متخصصان توسط این ابزار ارزشمند می توانند میزان مقاومت الکتریکی زمین در هر نقطه را اندازه گیری و تنظیم بکنند .

به طور معمول ارت سنج ها به دو دسته الکترودی و کلمپ تقسیم می شوند که در نوع الکترودی نیاز به اتصال الکترود و الکترود کمکی به سیستم حفاظتی احداث شده می باشد و در نوع دیگری نیازی به اتصال فیزیکی نبوده و کافی است سیم را از درون انبر دستگاه عبور داده و میزان مقاومت را اندازه گیری نمایید . همچنین این دستگاه ها دارای مدل های پیشرفتی تری می باشند که می تواند به هر دو روش و یا به صورت ترکیبی و چند سیمه میزان مقاومت را اندازه گیر نمود .


ارت سنج MASTECH MS- 2302 :
2302 یک ارت سنج دیجیتال با قابلیت اندازه گیری مقاومت زمین به صورت مستقیم و توسط الکترود کمکی می باشد و ویژگی های آن به شرح زیر است :
 
- دارای Back Light LED برای روشن شدن صفحه نمایش در مکان های تاریک
- صفحه نمایش LCD بزرگ با قابلیت نمایش 4 رقم و به همراه گراف نواری
- قابلیت اندازه گیری مقاومت زمین در دو حالت 2 و 3 الکترود با دقت بالا
- اندازه گیری ولتاژ زمین تا 50 ولت AC با فرکانس 50 تا 60 هرتز
- رنج وسیع اندازه گیری مقاومت زمین در بازه 0.01 تا 4000 اهم
- رنج وسیع اندازه گیری ولتاژ تا زمین در بازه 0 تا 200 ولت
- دارای حافظه برای ذخیره سازی 99 گروه اندازه گیری
- قابلیت نمایش مقادیر متوسط و وضعیت باتری
- قابلیت نمایش مینیمم و ماکزیموم اندازه گیری
- قابلیت اتصال کلمپ جانبی به دستگاه
- دارای رنج خودکار و دستی
- خاموشی خودکار دستگاه
- تغذیه توسط 6 باتری قلمی 1.5 ولت قابل تعویض
- دارای کابل های اندازه گیری 5 ، 10 ، 15 متری
- کیف برای حمل دستگاه اندازه گیری
- دارای دو میله اندازه گیری کمکی
- ابعاد 75*150*195 میلی متر
- وزن 930 گرم


دارای 12 ماه گارانتی از تاریخ فاکتور
معتبر در صورتی که دستگاه باز و یا تعمیر نشده باشد و در محیط های غیر استاندارد و با شرایط کاری نا متعارف به کار برده نشده باشد .
هزینه رفت و برگشت جهت تعمیر و یا تعویض دستگاه به عهده مشتری میباشد .

نظر بدهید

ورود

ارت سنج دیجیتال سه سیمه مستک – مدل MS2302 (با گارانتی)

  • قیمت پایه : عدم موجودی
    جهت خرید تعداد بالا تماس بگیرید

  • ارسال رایگان سفارشات بالای 3 میلیون تومان


تعداد بازدید: 12351


پرسش و پاسخ مشتریان



برچسب ها: MS-2302, مستچ

'