пВї مولتی متر و تستر تلفنی و شبکه دیجیتال مستک - مدل MASTECH MS8236 (با گارانتی) | مجتمع الکترونیک ایران میکرو

آخرین فرصت ثبت و ارسال در سال جاری 24 اسفند ماه می باشد و سفارشات پس از این تاریخ به نوبت از 6 فروردین ارسال خواهند شد . پاسخگویی بین 24 اسفند تا 14 فروردین نیز تنها از طریق واتساپ و ایتا با شماره 09039407345 انجام خواهد شد .


ثبت درخواست واردات قطعات ثبت درخواست تهیه از بازار فرصت شغلی در ایران میکرو مرکز دانلود

مالتی متر یکی از ابزار های بسیار مهم و کاربردی در زمینه برق و الکترونیک می باشد که تکنسین های برق و الکترونیک به واسطه آن ، کمیت های الکتریکی را اندازه گیری می نمایند . به طور کلی یک مالتی متر شامل امکاناتی از قبیل اندازه گیری ولتاژ ، جریان و مقاومت الکتریکی می باشد که در بسیاری از مدل های جدید امکاناتی مانند اندازه گیری ظرفیت خازن و سلف ، تست اتصال کوتاه ، تست قطعات الکترونیکی مانند دیود و ترانزیستور و اندازه گیری دما اضافه شده است . به مالتی متر هایی که قابلیت اندازه گیری مقادیر سلف و خازن را نیز دارا می باشند  ، مالتی متر و LCR متر گویند که ساده شده کمیت های سلف L ، خازن C و مقاومت R می باشد . همچنین ممکن است مالتی متر فقط مقدار خازن و مقاومت را اندازه گیری نماید که در این صورت به آن ، مالتی متر با قابلیت اندازه گیری ظرفیت خازن می گویند .

نحوه کار این دستگاه های الکترونیکی به این صورت است که کاربر توسط پراب (سیم های مالتی متر) کمیتی الکتریکی را اندازه گیری می کند و حاصل اندازه گیری بر روی یک صفحه نمایش داده می شود . بسته به این که صفحه نمایشگر به صورت عقربه ای باشد یا دیجیتال ، مالتی متر ها به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم بندی می شوند . در نوع آنالوگ ، داده های اندازه گیری به واسطه یک عقربه بر روی یک صفحه مدرج نمایش داده می شود و در نوع دوم که دیجیتال نام دارد ، داده ها توسط یک صفحه نمایش LCD به کاربر نمایش داده می شود . نکته بسیار مهم دیگر در فرایند اندازه گیری ، تنظیم رنج اندازه گیری می باشد که در مالتی متر ها ، این کار توسط یک سلکتور که بر روی خود مالتی متر قرار گرفته است صورت می گیرد . برای مثال زمانی که می خواهیم کمیت ولتاژ را اندازه گیری نماییم ، سلکتور را بر روی اندازه گیری ولتاژ قرار می دهیم و نیز رنج ولتاژ اندازه گیری را انتخاب می کنیم .

بعضی از مالتی متر ها نیز وجود دارند که در هنگام اندازه گیری ، فقط کافی است نوع کمیت را توسط سلکتور مشخص نماییم و مقدار آن به صورت خودکار تنظیم می شود که این مالتی متر ها به مالتی متر های اتو رنج معروف هستند . در بعضی مالتی متر های اتو رنج نیز می توان دقت را توسط یک کلید و برای اندازه گیری دقیق تر مشخص نمود . پس برای خرید یک مالتی متر می بایست علاوه بر توجه به نکات گفته شده به محدوده رنج های اندازه گیری و دقت یک مالتی متر نیز توجه نمود . برای مثال یک مالتی متر ممکن است ولتاژ مستقیم را فقط در بازه 100 میلی ولت تا 500 ولت اندازه گیری نماید و شما نیاز به اندازه گیری مقادیر بالاتری از ولتاژ داشته باشید که در این صورت مالتی متر مورد نظر توان انجام اندازه گیری شما را ندارد و باید یک مالتی متر جدید خریداری نمایید .

همچنین برخی مالتی متر ها فقط توانایی اندازه گیری جریان مستقیم را دارا می باشند و توسط آن ها نمی توان جریان متناوب مانند جریان برق شهر را اندازه گیری نمود . پس دقت نمایید در صورتی که نیاز به اندازه گیری مقادیر جریان متناوب ، جریان مستقیم و یا هر  پارامتر دیگری احساس می شود ، مالتی متر اندازه گیری آن پارامتر را پشتیبانی نماید . دقت در اندازه گیری نیز از پارامتر های مهم مالتی متر ها محسوب می شود که یکی از پارامتر های تعیین کننده قیمت مالتی متر ها می باشد و باید به این پارامتر نیز در هنگام خرید توجه ویژه ای نمود  .

مالتی متر شبکه دیجیتال MS-8236 :
 MS8236 یک مالتی متر شبکه دیجیتال اتو رنج با قابلیت اندازه گیری رنج وسیعی از کمیت های الکتریکی می باشد که علاوه بر قابلیت های یک ماتی متر دیجیتال دارای امکاناتی برای تست و عیب یابی خطوط سخت افزاری شبکه می باشد . ویژگی های این محصول به شرح زیر است :


- قابلیت تشخیص رنج خودکار و کلید تنظیم رنج دقیق  
- نمایشگر LCD با قابلیت نمایش 3.5 رقم و علائم فنی
- قابلیت تست خطوط تلفن و شبکه از لحاظ اتصال باز و اتصال کوتاه و ردیابی کابل
- قابلیت تست خطوط T568A/B و 10Base-T
- قابلیت تست اعتماد پذیری عایق کابل ها
- قابلیت تشخیص اشغال بودن و زنگ خوردن خط تلفن
 - اندازه گیری جریان متناوب
- قابلیت تشخیص وجود ولتاژ بدون اتصال پراب به هادی - NCV
- قابلیت نمایش مینیمم و ماکزیموم اندازه گیری
- تست اتصال کوتاه با استفاده از بیزر
- تست قطعات الکترونیک مانند دیود و ترانزیستور
- دارای کلید HOLD برای نگه داشتن مقدار اندازه گیری شده بعد از جدا کردن پراب
- مجهز به Back Light LED برای تولید نور پس زمینه در مکان های تاریک
- درای باتری قابل تعویض 9 ولت کتابی  


 این محصول شامل یک دستگاه اندازه گیری و یک پراب ردیاب خط می باشد و مخصوص افرادی است که به صورت فیزیکی با خطوط تلفن و شبکه های کامپیوتری سروکار دارند . همچنین این مالتی متر دارای قابلیت NCV بوده که کاربر به واسطه آن می تواند بدون استفاده از پراب ، از وجود ولتاژ بیش از 110 ولت AC در یک هادی مطلع شود . برای این کار ، قسمت بالایی مالتی متر بر روی هادی قرار می گیرد و در صورت وجود ولتاژ ، مالتی متر هشدار می دهد .  این محصول تحت لیسانس کشور آلمان تولید شده است .


مشخصات فنی محصول :
- رنج وسیع اندازه گیری مقاومت در بازه کم تر از 200 اهم تا 20 مگا اهم
- رنج وسیع اندازه گیری ولتاژ متناوب AC در بازه کم تر از 200 میلی ولت تا 600 ولت  
- رنج وسیع اندازه گیری ولتاژ مستقیم DC در بازه کم تر از 200 میلی ولت تا 600 ولت  
- رنج وسیع اندازه گیری جریان متناوب AC در بازه کم تر از 200 میکرو آمپر تا 10 آمپر
- رنج وسیع اندازه گیری جریان مستقیم DC در بازه کم تر از 200 میکرو آمپر تا 10 آمپر

- دارای کیف برای حمل دستگاه
- تغذیه توسط باتری 9 ولتی کتابی قابل تعویض
- وزن 400 گرم
- ابعاد 55*88*186 میلی متر


دارای 12 ماه گارانتی از تاریخ فاکتور
معتبر در صورتی که دستگاه باز و یا تعمیر نشده باشد و در محیط های غیر استاندارد و با شرایط کاری نا متعارف به کار برده نشده باشد .
هزینه رفت و برگشت جهت تعمیر و یا تعویض دستگاه به عهده مشتری میباشد .

نظر بدهید

ورود

مولتی متر و تستر تلفنی و شبکه دیجیتال مستک - مدل MASTECH MS8236 (با گارانتی)

  • قیمت پایه : عدم موجودی
    جهت خرید تعداد بالا تماس بگیرید

  • ارسال رایگان سفارشات بالای 3 میلیون تومان


تعداد بازدید: 18980


پرسش و پاسخ مشتریان



برچسب ها: مستچ, ms-8236

'