пВї پراب مولتی متر سر سوزنی | مجتمع الکترونیک ایران میکرو

آخرین فرصت ثبت و ارسال در سال جاری 24 اسفند ماه می باشد و سفارشات پس از این تاریخ به نوبت از 6 فروردین ارسال خواهند شد . پاسخگویی بین 24 اسفند تا 14 فروردین نیز تنها از طریق واتساپ و ایتا با شماره 09039407345 انجام خواهد شد .


ثبت درخواست واردات قطعات ثبت درخواست تهیه از بازار فرصت شغلی در ایران میکرو مرکز دانلود

پراب اندازه گیری ، رابطی برای اتصال دستگاه اندازه گیری به تجهیزات زیر تست است و هر پراب دارای ویژگی های ولتاژ ، جریان ، فرکانس و دمای خاصی است که بسته به دستگاه اندازه گیری ، دقت اندازه گیری انتخاب می شود . برای مثال پراب دستگاه های اندازه گیری مالتی متر ، باید دارای مشخصه ولتاژ و جریان خوبی باشد تا بتواند کمیت های ولتاژ و جریان را در رنج وسیع و با دقت بالا اندازه گیری نماید . پراب اسیلوسکوپ نیز دارای ویژگی های ولتاژ و جریان می باشد اما آنچه که در مورد پراب اسیلوسکوپ اهمیت دارد ، حداکثر فرکانس قابل اندازه گیری توسط پراب است و توسط ظرفیت خازنی موجود در پراب تایین می شود .

همچنین برخی پراب ها دارای ضریب تقویت و تضعیف می باشد که توسط آن می توان سیگنال ورودی به دستگاه اندازه گیری را تقویت و یا تضعیف نمود . پراب ها دارای فرم های مختلفی مانند پنس ، سوزن و گیره ای می باشند که بسته به قطعه و سیستم زیر تست و اندازه گیری انتخاب می شود .

نظر بدهید

ورود

پراب مولتی متر سر سوزنی

  • قیمت پایه : 1,234,800ریال

  • ارسال رایگان سفارشات بالای 3 میلیون تومان



ارزان تر سراغ دارید ؟ اطلاع دهید

تعداد بازدید: 13879


پرسش و پاسخ مشتریان



برچسب ها: سرسوزنی

'