пВї ولت متر 3 رقمی - 2 سیم - قرمز | مجتمع الکترونیک ایران میکرو

آخرین فرصت ثبت و ارسال در سال جاری 24 اسفند ماه می باشد و سفارشات پس از این تاریخ به نوبت از 6 فروردین ارسال خواهند شد . پاسخگویی بین 24 اسفند تا 14 فروردین نیز تنها از طریق واتساپ و ایتا با شماره 09039407345 انجام خواهد شد .


ثبت درخواست واردات قطعات ثبت درخواست تهیه از بازار فرصت شغلی در ایران میکرو مرکز دانلود
  • ولت متر 3 رقمی - 2 سیم - قرمز

دو کمیت جریان و ولتاژ الکتریکی از اهمیت بالایی در طراحی و عملکرد سیستم های الکتریکی برخوردار اند به طوری که در برخی از سیستم های الکتریکی ، نمایش لحظه به لحظه این دو کمیت برای اپراتور سیستم بسیار با اهمیت است . از طرفی نمی توان برای اندازه گیری هر کدام از این کمیت ها از مالتی متر های دیجیتال استفاده نمود . برای این کار می توان از ولتمتر و آمپر متر پنلی استفاده کرد که از یک صفحه نمایش و در برخی مواقع از یک سنسور خارجی تشکیل شده است و می توان آن را بر روی پنل یک سیستم نصب نمود . این دستگاه های اندازه گیری قادرند فقط یک یا دو کمیت الکتریکی را اندازه گیری کنند و به طور معمول صفحه نمایش آن ها از Seven Segment و یا LCD تشکیل شده است .

این محصول یک ولت متر پنلی دیجیتال با صفحه نمایش Seven Segment سه رقمی قرمز است و می تواند ولتاژ مستقیم DC را در بازه 4.5  تا 30 ولت اندازه گیری نمود . همچنین این ولت متر نیاز به تغذیه DC ندارد .از این ولتمتر می توان در تمامی کاربرد هایی که نیاز به اندازه گیری ولتاژ مستقیم است استفاده کرد .

تمامی اندازه های زیر حدودی می باشند
ابعاد بیرون پنل :  14*23 میلی متر
ابعاد داخل  پنل :  14*34 میلی متر
عمق : 9 میلی متر

نظر بدهید

ورود

ولت متر 3 رقمی - 2 سیم - قرمز

  • قیمت پایه : عدم موجودی
    جهت خرید تعداد بالا تماس بگیرید

  • ارسال رایگان سفارشات بالای 3 میلیون تومان


تعداد بازدید: 8141


پرسش و پاسخ مشتریان



برچسب ها: ولتمتر, voltmeter

'