пВї هویه 40 وات پروسکیت / مدل SI-124B-40 | مجتمع الکترونیک ایران میکرو

آخرین فرصت ثبت و ارسال در سال جاری 24 اسفند ماه می باشد و سفارشات پس از این تاریخ به نوبت از 6 فروردین ارسال خواهند شد . پاسخگویی بین 24 اسفند تا 14 فروردین نیز تنها از طریق واتساپ و ایتا با شماره 09039407345 انجام خواهد شد .


ثبت درخواست واردات قطعات ثبت درخواست تهیه از بازار فرصت شغلی در ایران میکرو مرکز دانلود
  • هویه 40 وات پروسکیت تایوانی - مدل SI-124B-40

هویه یکی از معروف ترین ابزار الات لحیم کاری است که ساده ترین آن از یک دسته و یک میله فلزی تشکیل شده که با گرم شدن میله می توان آلیاژ لحیم را ذوب نمود . روش گرم شدن نوک میله هویه به روش های مختلف صورت می گیرد که معروف ترین آن استفاده از المنت برقی است . هویه ها به دو دسته هویه با دمای ثابت و متغیر تقسیم می شوند که در نوع متغیر می توان دمای نوک هویه را بسته به آلیاژ های مختلف و قطعه لحیم کاری تغییر داد . نوک هویه را نیز می توان بسته به کاربرد های مختلف تغییر داد که معروف ترین آن ها نوک سوزنی ، نوک سوزنی کج و هویه پنسی است . همچنین ممکن است در کاری نیاز به هویه قابل حمل باشد که در چنین کاربردی نمی توان از هویه برقی استفاده نمود و چاره استفاده از هویه گازی است که با پر کردن محفظه هویه از گاز ، می توان بدون نیاز به انرژی الکتریکی المنت را گرم نمود . برخی هویه ها نیز معروف به هفتیری هستند که ظاهر هویه بیشتر شبیه تفنگ است و در لحیم کاری با دمای زیاد از آن ها استفاده می شود .

برای سنجش دمای تولید شده توسط هویه از پارامتر وات استفاده می شود . برای مثال هویه 60 وات ، توان تولید دمای مناسب برای لحیم کاری قطعات الکترونیک را دارا می باشد و هویه 100 وات بیشتر در لحیم کاری کانکتور ها و سیم ها استفاده می شود .

نظر بدهید

ورود

هویه 40 وات پروسکیت تایوانی - مدل SI-124B-40

  • قیمت پایه : 9,702,000ریال

  • ارسال رایگان سفارشات بالای 3 میلیون تومان



ارزان تر سراغ دارید ؟ اطلاع دهید

تعداد بازدید: 12210


پرسش و پاسخ مشتریان



برچسب ها: PROSKIT, SI14B40

'