пВї ماژول گیرنده IR-38KHZ | مجتمع الکترونیک ایران میکرو

آخرین فرصت ثبت و ارسال در سال جاری 24 اسفند ماه می باشد و سفارشات پس از این تاریخ به نوبت از 6 فروردین ارسال خواهند شد . پاسخگویی بین 24 اسفند تا 14 فروردین نیز تنها از طریق واتساپ و ایتا با شماره 09039407345 انجام خواهد شد .


ثبت درخواست واردات قطعات ثبت درخواست تهیه از بازار فرصت شغلی در ایران میکرو مرکز دانلود
  • ماژول گیرنده مادون قرمز IR-38KHZ

گیرنده های IR  در واقع نوعی دیود هستند که مقاومت آنها با تغییر میزان اشعه مادون قرمز در محیط تغییر می کند. نور مادون قرمز توسط چشم قابل دیدن نیست و با استفاده از دوربین دیجیتال می توان اشعه مادون قرمز را مشاهده کرد. از آنجایی که نور مادون قرمز در محیط اطراف بخصوص نور خورشید که منبع مادون قرمز است بسیار زیاد می باشد، استفاده از مادون قرمز در چنین محیط هایی با اختلال روبرو می شود، بنابراین فرستنده و گیرنده باید در فرکانس خاصی نوسان داشته باشد که از نویزهای احتمالی جلوگیری کند. اکثر ریموت های مادون قرمز موجود در بازار در فرکانس 38 کیلوهرتز نوسان دارند. ماژول گیرنده مادون قرمز 38 کیلوهرتز دارای کاربرد وسیعی در زمینه ی اتوماسیون می باشد. این ماژول با مصرف جریان پایین ، مناسب برای دریافت مادون قرمز و استفاده به عنوان ریموت کنترل سیستم است. این ماژول با بردهای آردینو سازگاری کامل دارد.

ولتاژ کاری این ماژول 5 ولت است. در خروجی سه پین gnd ,vcc ,data قرار گرفته که پین data جهت اتصال به میکروکنترلر استفاده می شود .

نظر بدهید

ورود

ماژول گیرنده مادون قرمز IR-38KHZ

  • قیمت پایه : 385,250ریال

  • ارسال رایگان سفارشات بالای 3 میلیون تومان



ارزان تر سراغ دارید ؟ اطلاع دهید

تعداد بازدید: 9295


پرسش و پاسخ مشتریان



برچسب ها: IR38

'