пВї قلم هویه یدکی با سوکت 5 پایه | مادگی | مجتمع الکترونیک ایران میکرو

آخرین فرصت ثبت و ارسال در سال جاری 24 اسفند ماه می باشد و سفارشات پس از این تاریخ به نوبت از 6 فروردین ارسال خواهند شد . پاسخگویی بین 24 اسفند تا 14 فروردین نیز تنها از طریق واتساپ و ایتا با شماره 09039407345 انجام خواهد شد .


ثبت درخواست واردات قطعات ثبت درخواست تهیه از بازار فرصت شغلی در ایران میکرو مرکز دانلود
  • قلم هویه یدکی با سوکت 5 پایه - مادگی GORDAK (اصل)

هویه یکی از معروف ترین ابزار الات لحیم کاری است که ساده ترین آن از یک دسته و یک میله فلزی تشکیل شده که با گرم شدن میله می توان آلیاژ لحیم را ذوب نمود . روش گرم شدن نوک میله هویه به روش های مختلف صورت می گیرد که معروف ترین آن استفاده از المنت برقی است . هویه ها به دو دسته هویه با دمای ثابت و متغیر تقسیم می شوند که در نوع متغیر می توان دمای نوک هویه را بسته به آلیاژ های مختلف و قطعه لحیم کاری تغییر داد . نوک هویه را نیز می توان بسته به کاربرد های مختلف تغییر داد که معروف ترین آن ها نوک سوزنی ، نوک سوزنی کج و هویه پنسی است . همچنین ممکن است در کاری نیاز به هویه قابل حمل باشد که در چنین کاربردی نمی توان از هویه برقی استفاده نمود و چاره استفاده از هویه گازی است که با پر کردن محفظه هویه از گاز ، می توان بدون نیاز به انرژی الکتریکی المنت را گرم نمود . برخی هویه ها نیز معروف به هفتیری هستند که ظاهر هویه بیشتر شبیه تفنگ است و در لحیم کاری با دمای زیاد از آن ها استفاده می شود .

این محصول هویه قلمی یدک برای هیتر های GORDAK است و بدون دستگاه مرکزی نمی توان از آن استفاده نمود . لازم به ذکر است کانکتور این هویه به صورت 5 پین مادگی ارائه شده است . 

قابل استفاده برای GORDAK 936A - 938A - 952 و نظایر آنها

نظر بدهید

ورود

قلم هویه یدکی با سوکت 5 پایه - مادگی GORDAK (اصل)

  • قیمت پایه : 3,465,000ریال

  • ارسال رایگان سفارشات بالای 3 میلیون تومان



ارزان تر سراغ دارید ؟ اطلاع دهید

تعداد بازدید: 16471


پرسش و پاسخ مشتریان


  • 0
    امتیاز
پاسخ :
سلام و عرض ادب محصولات ارسالی توسط فروشگاه عینا مطابق متعلقات ارائه شده توسط کمپانی سازنده برای مشتری ارائه و ارسال میشود و فروشگاه هیچ گونه تغییری در متعلقات محصولات نمیدهد .
توسط فروش -  4 در 1398/11/5

محصولات مرتبط

هیتر دو کاره دیجیتال (هویه هوای گرم) مدل GORDAK 952

هیتر دو کاره دیجیتال (هویه هوای گرم) مدل GORDAK 952

هیتر یا هویه هوای گرم نام یکی دیگر از ابزار آلات لحیم کاری است که بیشتر از آن در کار با قطعات نصب سط..

تعداد بازدید: 16471

قیمت پایه : عدم موجودی
جهت خرید تعداد بالا تماس بگیرید

برچسب ها: جورداک, گورداک, دسته هویه, دسته هویه جورداک, قلم هویه جورداک, قلم هویه یدکی گورداک, دسته هویه یدکی, GORDAK 938, GORDAK 936, GORDAK 952

'